LazyBinger← כל הכתבות

· 4 דק׳ קריאה

השלט של VIZIO לא עובד? שלוט ב-VIZIO שלך מה-iPhone

שלטי VIZIO הם בעיקר אינפרא-אדום, אז שלט מת מסתכם בדרך כלל בסוללות או בקו ראייה. אם הוא אבד, ה-iPhone שלך יכול להפעיל את הטלוויזיה במקום. LazyBinger שולט ב-VIZIO SmartCast דרך Wi-Fi.

פתרונות מהירים לשלט VIZIO

  1. סוללות חדשות, וקו ראייה פנוי אל הטלוויזיה (שלטי VIZIO הם בעיקר IR).
  2. אפס מהחשמל: נתק את הטלוויזיה ל-60 שניות; בזמן שהיא מנותקת, החזק את כפתור ההפעלה של הטלוויזיה עצמה 5 שניות.
  3. ודא ששום דבר לא חוסם את חיישן ה-IR בקצה החזית של הטלוויזיה.

או השתמש ב-iPhone שלך

טלוויזיות VIZIO SmartCast נמצאות אוטומטית על ידי LazyBinger דרך Wi-Fi. אתה מקבל D-pad מלא, עוצמת קול, play/pause ואפליקציות — בלי IR, אז קו הראייה לא משנה.

הגדרה בפחות מדקה

  1. פתח את LazyBinger — הוא סורק את ה-Wi-Fi שלך.
  2. הקש על טלוויזיית VIZIO שלך.
  3. הזן את קוד הצימוד שמוצג בטלוויזיה בפעם הראשונה — ואתה בפנים.

שאלות נפוצות

צריך את אפליקציית SmartCast או חשבון? בלי חשבון — LazyBinger מדבר עם הטלוויזיה ישירות ברשת שלך.

עובד אם השלט אבד? כן, כל עוד אתה יכול לקרוא את קוד הצימוד החד-פעמי בטלוויזיה במהלך ההגדרה.

ראה גם: איבדת את שלט הטלוויזיה? ושימוש ב-iPhone כשלט לטלוויזיה.

המשך לקרוא

LazyBinger

השלט לאנשים אופקיים.

LazyBinger אינו מסונף לאף יצרן טלוויזיות. Samsung, LG, Roku, Sony, Apple TV, Apple Watch, Fire TV, Google TV, Hisense, Panasonic, Philips, VIZIO, Chromecast וסימנים מסחריים אחרים שייכים לבעליהם בהתאמה.

נעשה עם 🛏️ ו-☕ · © 2026 LazyBinger. כל הזכויות שמורות. · Blog · תמיכה · פרטיות