· 4 דק׳ קריאה
השלט של VIZIO לא עובד? שלוט ב-VIZIO שלך מה-iPhone
שלטי VIZIO הם בעיקר אינפרא-אדום, אז שלט מת מסתכם בדרך כלל בסוללות או בקו ראייה. אם הוא אבד, ה-iPhone שלך יכול להפעיל את הטלוויזיה במקום. LazyBinger שולט ב-VIZIO SmartCast דרך Wi-Fi.
פתרונות מהירים לשלט VIZIO
- סוללות חדשות, וקו ראייה פנוי אל הטלוויזיה (שלטי VIZIO הם בעיקר IR).
- אפס מהחשמל: נתק את הטלוויזיה ל-60 שניות; בזמן שהיא מנותקת, החזק את כפתור ההפעלה של הטלוויזיה עצמה 5 שניות.
- ודא ששום דבר לא חוסם את חיישן ה-IR בקצה החזית של הטלוויזיה.
או השתמש ב-iPhone שלך
טלוויזיות VIZIO SmartCast נמצאות אוטומטית על ידי LazyBinger דרך Wi-Fi. אתה מקבל D-pad מלא, עוצמת קול, play/pause ואפליקציות — בלי IR, אז קו הראייה לא משנה.
הגדרה בפחות מדקה
- פתח את LazyBinger — הוא סורק את ה-Wi-Fi שלך.
- הקש על טלוויזיית VIZIO שלך.
- הזן את קוד הצימוד שמוצג בטלוויזיה בפעם הראשונה — ואתה בפנים.
שאלות נפוצות
צריך את אפליקציית SmartCast או חשבון? בלי חשבון — LazyBinger מדבר עם הטלוויזיה ישירות ברשת שלך.
עובד אם השלט אבד? כן, כל עוד אתה יכול לקרוא את קוד הצימוד החד-פעמי בטלוויזיה במהלך ההגדרה.
ראה גם: איבדת את שלט הטלוויזיה? ושימוש ב-iPhone כשלט לטלוויזיה.