· 6 דק׳ קריאה
אפליקציית השלט אומרת ״לא נמצאו מכשירים״? איך לתקן את זה
אתה פותח אפליקציית שלט, היא סורקת, ו… ״לא נמצאו מכשירים״. לפני שאתה מוחק אותה, דע את זה: תשע מתוך עשר פעמים זה גחמה של הרשת, לא אפליקציה שבורה. הנה רשימת הבדיקה, בסדר ששווה לנסות.
1. אותו Wi-Fi — באמת אותו אחד
ה-iPhone והטלוויזיה שלך חייבים להיות על אותה רשת. המלכוד הקלאסי הוא רשת ״אורח״ או ״IoT״ נפרדת למכשירים חכמים: הטלפון על אחת, הטלוויזיה על השנייה, והם לא יכולים לראות זה את זה.
2. שים לב לפיצול 2.4 GHz מול 5 GHz
ראוטרים רבים משדרים 2.4 GHz ו-5 GHz כשני שמות שונים. מכשירים על תדרים שונים לרוב לא יכולים לדבר. תן לשני התדרים את אותו שם רשת, או שים את הטלפון והטלוויזיה על אותו אחד.
3. כבה בידוד AP / לקוח
״בידוד AP״ (הידוע גם כבידוד לקוח) מונע ממכשירים ברשת להגיע זה לזה — נפוץ במערכות mesh וברשתות אורח. כבה אותו בהגדרות הראוטר שלך.
4. המלכוד של Ethernet
חלק מהטלוויזיות והסטרימרים מתייחסים לחיבור קווי כרשת נפרדת מ-Wi-Fi. אם הטלוויזיה שלך על Ethernet והטלפון על Wi-Fi והגילוי נכשל, נסה את הטלוויזיה על Wi-Fi במקום, או ודא ששניהם על אותו ראוטר ו-subnet.
5. הער את הטלוויזיה ואפשר ״רשת מקומית״
טלוויזיה בכוננות עמוקה יכולה להיות בלתי נראית עד שתדליק אותה פעם אחת. וב-iOS, אפליקציית שלט צריכה את הרשאת ה״רשת מקומית״ — אם הקשת ״אל תאפשר״, הפעל אותה ב-Settings → האפליקציה → Local Network.
6. הפעל מחדש ועדכן
התיקון המשעמם שעובד: הפעל מחדש את הטלפון ואת הטלוויזיה, ועדכן את שניהם. חלק מפתיע מדיווחי ״אי אפשר להתחבר״ נפתרים בדיוק כאן.
עדיין כלום? השתמש באפליקציה שמוצאת טלוויזיות בשבילך
חלק מהאפליקציות מכריחות אותך להקליד את כתובת ה-IP של הטלוויזיה. LazyBinger במקום מגלה טלוויזיות אוטומטית (Bonjour, SSDP וסריקת רשת), כך שטלוויזיה ב-Wi-Fi שלך בדרך כלל פשוט מופיעה — בין Samsung, LG, Roku ועוד 9 פלטפורמות.
שאלות נפוצות
למה אפליקציית השלט שלי לא מוצאת את הטלוויזיה החכמה? בדרך כלל הטלפון והטלוויזיה על רשתות Wi-Fi או תדרים שונים, או שבידוד AP/לקוח חוסם אותם.
אני חייב להזין את כתובת ה-IP של הטלוויזיה? לא עם אפליקציה שמזהה אוטומטית — LazyBinger מוצא טלוויזיות תואמות ברשת שלך בלי להקליד כלום.